קורס מהות של לב

המסע שנצוף לתוכו- מהות של לב

הקדמה
המסע בנוי מכמה שלבים
השלב הראשוני
·       נלמד את הכלי הבסיסי:
נכיר את הגוף שלי את הגוף של המטופל ויחסי הגומלין שבנינו
ביבשה ובמים.

·       מגע שנוגע ומזיז:
בתחילה ביבשה, נבין מגע שחודר עמוק ברכות
מתוך חקירה של כל גוף לגופו,
נבין את העיקרון הבסיסי כשנוח לי נוח למטופל,
המגע שנוגע מביע שיקוף של החוויה שנוצרת בינינו
בהמשך נחקור את יחסי הגומלין במגע בין גוף לגוף בתנועה במים תוך שימוש בעקרונות הציפה, נקודות אחיזה ושיווי משקל.
·       תקשורת:
הסבר על מהות הטיפול,
תשאול ראשוני
לדעת את עצמי ולדעת את העומד מולי.
·       תנועות בסיסיות מהות של לב:
מתחילים בציפה,
תנועה על פני המים
תנועה מתחת לפני המים
צלילה
נשימה
מעברים הרמוניים בין התנועות שיוצרות ריקוד משותף.
עד ליצירת מבנה שלם של טיפול.

(*) לאורך כל השלבים נבין ונעמיק את התיאוריה של החיבור לגוף לנפש לתודעה למחשבה ליצירה ולתנועה ומה שבניהם.


השלב השני
·       העמקה של המקום שממנו אני מגיע לטיפול, מה הוא בא להעצים בתוכי?  מה אני נדרש לראות? הגוף כמראה לטיפול.
·       בתנועה במים מה היא מגלה לי ? מאיזה מקום אני מגיע לתנועה?
·       חשיפה של רבדים סמויים  שקשורים להקשבה לגוף ולנפש.
·       הכרה באיכויות המים כמראה מקום לשיתוף פעולה במהלך הטיפול  לדוגמא:
המוליכות שבמים מעצימה את שיתוף הנתונים האנרגטי בין המטפל למטופל.
שאיפה להרמוניה.  המים מאזנים ומשרים השראה לקו אמצע.
תהליך שיבוח של המים. טיהור שמובע דרכי ובעדי.
ועוד איכויות שאשתף ממסע החקירה שלי ואיכויות שיעלו מתוך מסע החקירה המשותף.
·       תנועה אינטואיטיבית.


שלב שלישי
·       התנסות הלכה למעשה בטיפול. ליווי קבוצתי ואישי.
·       שלב התשאול וההתכוונות לטיפול. עבודה עם קלפים לשם טיוב הלמידה.
·       חיבור בין התשאול הכוונה ועבודה במים
·       שזירה של כל הידע שנלמד הלכה למעשה, והבנות עומק.
שלב הקרקוע
·       סכימה אנרגטית רגשית תודעתית
·       הודיה ויצירת תדר המשכי.

השלבים מחולקים לאורך השנה וילווה  בשעורי העשרה ומנחים אורחים.
המפגשים בני 4 שעות
36 מפגשים  144 שעות לימוד
שכר לימוד 6300 כולל  דמי בריכה

הבריכה הינה מקורה, חמה ומטופלת במערכת מיוחדת שמורידה את כמות הכלור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה